let's be honest here.
Monday 6 January 2014
Bizi.
Assalamualaikum.



Happy New Year guys. Belum terlambat lagi sih untuk aku ucapkan di blog ku. Lol. Yea, now I'm officially 16. Still young right? :3

Aku sibuk gila sekarang nih. Nak online pun payah. Cewah. Aku kata ja busy, tapi duk kat rumah aku tak rasa aku duk buat benda yang berfaedah. Homework macam biasa ah, banyak kan. Tapi aku tetiap hari tangguh tangguh and tangguh. *Still tak berubah perangai yang satu ni* 

Dalam tiga subjek killer ni en (( Bio, Chemist, Pyhsics)) aku rasa bio ok lagi kot. KOT. Masa depan kita taktau lagi. Cikgu yang mengajar bio ni pulak guru kelas aku (( 4 Sapphire )) Best sia cara dia mengajar. Lawak pun lawak. Comel pun comel. Kuikuikui

Weh, fon wind aku rosak. Hahaha. Henset murah, sat ja la boleh guna. Masa beli dulu dia kata sampai 6 bulan. Aku kira kira, masuk bulan ni memang dah 6 bulan. Perghh. Gila tepat fon ni timing. Elok 6 bulan terus rosak. Niceeeeeeee -..- So sekarang aku guna la fon 80 hengget aku hat lama ni. Ada dua sim, guna 2 fon la kiranya. Fon yang sama jenis sama kaler sama everything. Lol.

Takpa, tahun ni aku dah mula merancang, takmau beli apa apa waktu rehat except for books test pad, file, omr dan seangkatan dengannya. Aku nak mula simpan duit untuk beli Iphong. Pergh. Lepas SPM insyaAllah kalau tiada aral melintang, memang dah cukup duit. Pergh. Hahahaha. 

Lepas SPM tah Iphong berapa pulak yang akan keluaq tu. 7 pulak paaa. Hahaha.Takpa, yang penting, aku simpan duit bebanyak luh. (( Pembelian novel untuk tahun ini dan tahun hadapan ditunda )) Aku pinjam je la kat kengkawan yang beli novel. Hekhek.

Pepe pung. Azam 2014 guwa NUR SYAFIQAH HAIFAA bt. HAMZAH akan dapat lesen moto yer. Hiks. 

Kbye.

Thanks for reading :)


© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03