let's be honest here.
Thursday 12 June 2014
Assalamualaikum.



Happy doh mood aku hari ni. Even pepagi buta aku dah kena main hujan nak pergi kelas memandu kat malau sampai gigil gigil kesejukan badan aku, even aku memang hampir hampir eksiden masa otw ke tempat tu sebab aku break mengejut then tayar belakang pusing pusing like melelong sebab jalan licin dan sebab memang masa tu hujan lebat gila and aku tak berapa nak nampak jalan. (( Pergh trauma jap masa tu )) Tapi aku tetap happy. Happy sebab aku dah lulus test JPJ! Aku dah dapat lesen P doh. Act, khamis depan baru dapat sentuh lesen P tu, tapi faktanya memang aku dah dapat P. Aku dah boleh bawak orang dah. Yahoo. Ya, sebab aku lulus test JPJ tu la mood aku happy sepanjang hari ni. Sebelum ambik test tu, aku kata kat Syasya "Kalau aku lulus ujian ni, tobat aku akan happy gila hari ni." 

Well, congrates to me. Thanks to pakwe makwes ku yang wish congrates kat aku. Yang doakan kat aku supaya lulus. Muahaha. 

ps :  I'm back. Aku dah kembali berhubung ngan boys macam biasa. Aku dah move on. Aku dah tak suka kat si dia dah. Dan kali ni aku memang sure aku seriously dah move on dari dia. Hati rasa lapang ja weh. Single and available ha gitew. (( Tak bermaksud promote diri, jangan salah faham )) . Not interested in couple couple ni lagipun. 

Kbye.

Thanks for reading :)
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03