let's be honest here.
Sunday 14 September 2014
Assalamualaikum. 




Trend kat instagram sekarang ni semua pasal 20facts about me blablabla. Tapi aku takmau buat kat ig so aku post kat blog ni. Mungkin lebih daripada 20 facts aku buat hahaha. 

Thanks to hora, laila and alya sebab tag aku kat ig -.-

1. Nur Syafiqah Haifaa binti Hamzah. Yer, ada nur kat depan tu.
2. At home, people called me Kakcik. At school, Haifaa. 
3. Rasa pelik bila orang panggil aku Syafiqah. Kekadang aku buat tak dengar je kalau ada orang panggil aku Syafiqah. Lol
4. Tapi cikgu kimia aku panggil aku Syafiqah. Emmm sokay.
5. Paling tua dalam batch 98 paling bongsu dalam family.
6. Lemah semua subjek. Terutama sains, math and addmath.
7. Pendidikan Islam subjek fav. 
8. Semua orang aku anggap "Bae" so jangan syok kalau aku panggil hampa bae. Lol
9. Crush kat budak sama sekolah sebab nak hilangkan rasa bosan ja. 
10. Sebab crush kat budak sekolah lain masih tak dapat diketahui.
11. Number fav 11 aka eleven aka sebelas. 
12. Setelah ditafsir ciri ciri yang ada dalam diri aku ni rupanya aku ni tomboy. Tapi sekarang dah ayu dah. Hiks. 
13. Sangat pentingkan persahabatan.
14. Benci orang yang tak tepati janji. Kalau takmau tepati tolong jangan berjanji dengan aku sebab aku jenis orang yang tuntut janji.
15. Kengkadang ja aku tak tepati masa. Haha
16. Tak makan sayur yang warna dia lain daripada hijau macam tomato, karot dan banyak lagi. 
17. Ada jugak sayur warna hijau yang aku tak makan macam benda bulat yang orang letak bila goreng nasi.
18. Tomyam ayam jadi pilihan kalau makan malam kat luar.
19. Ikan keli goreng mesti ada kalau makan pagi / tengah hari kat luar.
20. Suka tengok cerita korea, hindustan, philipina. 
21. Gelak tak dengar suara, gelak sampai keluar air mata tu gelak paling maximum.
22. BENCI menangis sebab mata cepat bengkak.
23. BtT geng sekolah rendah.
24. Ninez geng sekolah menengah.
25. Nak jadi askar.
26. Pembaca novel cinta tegar.
27. Baru dapat kakak ipar 29/8/2014.
28. Tak berapa nak suka budak budak.
29. Mental sebab suka selfie.
30. Mata sepet, hidung panah ( mancung ), siku tajam. 


30 fakta i bagi kat uolss hokay. Muah sikit. Hahahahaha 

Kbye.

Thanks for reading :)
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03